Selasa, 11 November 2008

akuMASAlalu

huaarrgghh..alalaa..ngantuk la plak..bru ja nak stat post..eheh..ptg2 yg bosan nie..trasa mau mengimbau zaman persekolahan la plak..huuu..best2...2 la manusia..dlu tym skola,rasa mau besar,malas g skolah...skunk bla dah xskolah dah..bru terhegeh2 nak patah blik zaman 2...mana dapat bang oii..hihihi..so nasihat bt adik2 yg masih skolah 2,kumpul o ctat la kat mana2 sebanyak yg boleh kenangan tym skolah cz bg aku,kenangan tym skolah lah yg plg berharga....emmm...aku ada beberapa kenangan kat skolah yg akan d papar kan kat bwh nie...kalo nak tau scroll la mouse korang 2 ke bwh ya...hihi...LOL..



nie tym aku g panjat Gunung Kinabalu..best ooo...tp tym nie aku xde dlm gmbar cz aku yg amik gmbar =P

nie plak tym Malam Bintang Gemilang MRSM Kota Kinabalu...sume nya begaya nie mlm...huhu..cayalah geng...n lg skali aku xda dlm gmbar cz nie gmbar dr cam kwn aku..ehehh...

haa...yg nie aku ada dlm gmbar...hahah..aku yg pkai kemeja biru gelap kat belakang skali 2...nie tym Kursus Kepimpinan kat Mesilau...(Mesilau 2 second entrance utk ke kaki Gunung Kinabalu)sejukk wooo tmpat nie...brrrr...xmand 2 perkara WAJIB..hahaha...

n seperti yg tertulis kat atas 2..MAJLIS GRADUASI KE-3 2005..MRSM KK...nie la gmbar seluruh batch aku sepanjang aku stady kat maktab...kepala suma boleh layan....


2la serba sdikit yg aku nak kongsi ngan korg dlm akuMASAlalu utk kali nie...komen la yaaa....adios 4 tis tym...chow =)

2 ulasan:

Nadia berkata...

waaa.. tu menyindir ka atau abg pn xmandi? wahahahha.. taik tol.. terassssa aii..

ahpiezie berkata...

hahah...2 pernyataan umum...so sapa yg terasa 2 sowiiiee...hhheeheh...